Spertoj de israela blogisto Raz Galor

Henggang Publikigita: 2021-04-10 17:01:45

Israela blogisto Raz Galor lastatempe vizitis gubernio Shaya, regiono Aksu, Xinjiang kaj persone spertis maŝinan kultivadon de loka kotono. Li diris, ke post tiu ĉi vizito, li profunde sentis belecon de la regiono, solidarecon de ĉiuj etnoj, feliĉon de la popolo kaj progreson de la ekonomio.

Israela Blogisto Raz Galor diris, "Vi ĉiam provas troigi, kiom bona aŭ kiom malbona io estas, ĉar vi iomete forestas iujn el tio, kion la amaskomunikiloj kelkfoje diras al vi, aŭ kion vi aŭdas per iuj bildoj aŭ filmetoj. Sed kiam vi venas ĉi tien, ili vivas ĝuste kiel ni ĉiuj, klopodas por esti feliĉaj, havi sian kulturon, esti kun sia familio, enspezi monon por sia familio, ridi, rideti, kaj ankaŭ vi havas malbonajn tagojn. Ĉio estas tiel normala kaj tio estas, kion mi ricevis dum la konversacio kun ili. Mi ne sentis, ke mi parolas kun iu en alia situacio.”

Dividu