Kiel ni reagas al la rapida disvolviĝo de artefarita intelekto

Lucia Publikigita: 2021-07-22 20:08:15
Dividu
Dividu Close
Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

Amikoj. Laŭ plej nova taksado de la kompanio Nokia, ĝis 2030, pli ol 70% de laborpostenoj estos influitaj de artefarita intelekto.

Lastatempe Brita Sindikata Kongreso eĉ alvokis enkonduki novan leĝon por reguligi la aplikon de artefarita intelekto en laborejoj por protekti laborulojn.

Do la demando estas, Kiel ni reagas al la rapida disvolviĝo de artefarita intelekto?

Fakte, robotoj kaj artefarita intelekto povas anstataŭi nur laborojn, kiujn faras homoj kun fundamenta edukiteco, kaj ne necesas tia maltrankvilo por postenoj postulantaj kreivan inteligentecon kaj socian inteligentecon kaj fizikaj laboroj bezonanta lertecon, ekzemple arta dezajnado, psikologia konsultado, instruistoj kaj similaj.

Dividu