Importo ŝanĝis nian vivon: Fromaĝo aperas sur tabloj de ĉinoj

Publikigita: 2020-11-07 19:33:34
Dividu
Dividu Close
Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

Mi estas Shanshan kaj ege amas manĝi fromaĝon. Mi la unuafoje manĝis diversajn fromaĝojn en bankedo de iu usona amiko. Tiuvespere mi faris nenion alian krom gustumi ĉiujn specojn de fromaĝo. Kaj ekde tiam, mi amas fromaĝojn. En semajnfino aŭ libera tempo, mi serĉas fromaĝojn ĉie kaj lerni ĉi-rilatajn sciojn.

Mi estas Liu Yang, la kreinto de Le Fromager de Pékin, kajvprezidanto de La GuildevInternationale des Fromagers de Ĉinio. Antaŭ 15 jaroj Mi konis fromaĝojn kaj poste eklaboris por produktado de formaĝoj.

Kvankam nuntempe la formaĝa industrio en Ĉinio ĵus komenciĝis, tamen la potencialo de la merkato estas granda. Antaŭ 10 jaroj, la formaĝa importakvanto de Ĉinio estis nur 170 000 tunoj. En 2019 la kvanto pliiĝis ĝis 1 114 900 tunoj, proksimume dekobliĝis kompare kun tiu antaŭ 10 jaroj.

Dividu