Fragmentoj de Kortuŝaj Momentoj——Para Helpo

Publikigita: 2020-07-12 09:56:45
Dividu
Dividu Close
Messenger Messenger Pinterest LinkedIn

Danke al ampleksaj kaj rigoraj rimedoj prenitaj de la registaro kaj la solidareco de la tuta lando, jam pasis la kulmino de eksplodo de la kronvirusa malsano, kaj nun la ĝenerala epidemia situacio estas sur malalta nivelo en Ĉinio. Ni memoras heroaĵojn kaj sindonajn klopodojn de tiuj, kiuj laboris por savi vivojn en la pasintaj tagoj. Ni invitas vin kune spekti tiujn neforgeseblajn scenojn kun Lucia.

Cetere ni bonvenigas vin kontrubui al ni per ĉi-rilataj videaĵoj aŭ bildoj por dividi ilin kun la ĉina publiko (sendu al: espradio@cri.com.cn). Viaj kontribuaĵoj kuraĝigos nin. Dankon! Taŭgaj videaĵoj kaj bildoj estos publikigitaj en nia retejo esperanto.cri.cn kaj Yangshipin, populara videoplatformo en Ĉinio.

Dividu