Kiel Ĉinio faris “genocidon” en Xinjiang?!

Lastatempe, iuj okcidentaj landoj akuzis Ĉinion pri atenco kontraŭ homaj rajtoj per Xinjiang-rilataj demandoj en la 46a sesio de la Konsilio pri Homaj Rajtoj de la UN. Ili diris, ke Ĉinio faris genocidon en Xinjiang.

Ho, tio estas interesa. Ni kune rigardu, ke kiel Ĉinio faris “genocidon” en Xinjiang. Dum la pasintaj 60 jaroj kaj pli, la averaĝa vivdaŭro de homoj en Xinjiang kreskis pli ol duoble, de 30 ĝis 72 jaroj. Ankaŭ la ujgura loĝantaro en Xinjiang duobliĝis dum la pasintaj kvar jardekoj, kreskante je 25% nur de 2010 ĝis 2018, kio estis 12-oble pli alta ol tiu de la hana.

Krome, mi proponas, ke kiam tiuj okcidentaj landaoj fabrikas la onidirojn de Xinjiang, samtempe, ili devas rerigardi siajn hontindajn pasintecojn de masakro de indiĝenoj.

Dividu