Internacia Kontraŭdrogaĉa Tago: Ni agas

Karaj amikoj, Jen, COCA COLA, sukero, ĉokolato… Ŝajnas, ke ili estas bongustaj ĉu ne? Sed atentu, eble ili estas narkotaĵoj kun belaspektaj kovroj.

Do, ĉu vi scias, ke “DROGAĈO” ekzistas apud ni, kaj ili ne estas malproksima de nia ĉiutaga vivo?

La 26an de junio estas la Internacia Kontraŭdrogaĉa Tago. La ĉijara temo estas “Dividu Faktojn pri Narkotaĵoj, Savu Vivojn”. Laŭ la Monda Drogaĉa Raporto de 2020 de la UN, ĝis 2018, preskaŭ 269 milionoj da homoj uzis narkotaĵojn, pli multe je 30% ole n 2009. Evidente, la tuta mondo alfrontas la severan drogaĉan problemon.

Laŭ raporto, la regiono “Ora Triangulo” (landlima regiono inter Birmo, Laoso kaj Tajlando)”, la fabrikado kaj kontrabando de drogaĉo estas senbridaj. Do kiel elradikaligas la drogaĉan demandon? Laŭ mia opinio, mildigo de malriĉeco kaj bonigo de loka ekonomia situacio estas bonaj rimedoj.

Ekzemple en la pasintaj 20 jaroj en Birmo kaj la norda parto de Laoso, lokanoj pruvis alternativan kultivadon sur tradiciaj kampoj de papavo. La ŝanĝiĝo multe reduktis lokanan dependon de la drogaĉa ekonomio. Ĝis nun, la areo de alternativa kultivado atingis pli ol 350 muojn.

Krome, gejunuloj fariĝis ĉefaj celoj de la novaj narkotaĵoj, kiujn mi menciis komence de hodiaŭa videaĵo. Kiam drogaĉo rekontiĝas kun nova teknologio, la solvado de drogaĉa problemo fariĝas pli komplika. Kiel la UN alvokis, la internacia komunumo devas multe dividi studan rezulton, efikan rimedon kaj datumojn por kune solvi la internacian demandon.

Amikoj, mi estas Lucia en Pekino. Mi zorgas ne nur pri ĉinaj enlandaj okazaĵoj, sed ankaŭ kurantaj aferoj tra la tuta mondo. Se ankaŭ vi estas komentemaj, kaj havas demandojn aŭ volas diskuti kun mi, diru al mi!

Dividu