Ne forgesu manĝi lunkukon!

Demando: Kiel vi celebros la aŭtunmezan feston?

Kun miaj samklasanoj en lernejo.

Mi ankoraŭ ne scias.

Kun miaj familianoj

Mi celebros la feston kun mia amanto, ĉar la aŭtunmeza festo estas reunuiĝa tago.

Mi revenos al mia hejmloko.

Mi kune kuiros kun miaj gefiloj.

Mi festos kun miaj amikoj.

Mia koramiko venos al Pekino kaj ni kune festos.

Demando: Kiun lunkukon vi preferas?

Mi ne ŝatas lunkukon.

Mi preferas ĉinstilan lunkukon.

Lunkuko kun luksoj.

Ruĝ-faba pasto.

Jes, ruĝ-faba pasto.

Lotus-sempasto.

Mi ŝatas preskaŭ ĉiujn gustojn, dolĉan, salan aŭ spican gustojn.

La lunkukoj kun lokaj karakterizoj havas malsamajn gustojn.

La kvin-spica lunkuko…

Demando: Ĝenerala aŭ reuzebla pokaĵo, kiun vi elektos?

Reuzeblaj certe! Ĉar ili estas ne nur bonaspektaj, sed ankaŭ mediamikaj.

Reuzebla!

Certe mi elektos reuzeblajn.

Reuzeblaj pokaĵoj estas la plej bonaj.

Reuzeblaj pokaĵoj helpos nian verdan dividadon.

Demando: Bondeziroj!

La aŭtunmeza festo

Feliĉan aŭtunmezan feston

Mi kaj mia bebo kune sendas bondezirojn al vi

Feliĉan aŭtunmezan feston

Ne forgesu manĝi lunkukon!

Feliĉan aŭtunmezan feston

Feliĉan aŭtunmezan feston al vi, kaj feliĉan naskiĝtagon al mi!

Dividu